Scandinavia and the World
advert
Language
Everybody can have boobs satwcomic.com

Everybody can have boobs


Denmark was the first country in the world to turn a transsexual man into a woman.

Yes, Denmark is doing a little beer-opening dance. And no, Sweden is not a fan of man-boobs. :XD:

And to the newcomers, “skål” is the Scandinavian word for “cheers”.


12th July 2009

Tagged in Denmark Sweden Norway


Share Scandinavia and the World:





Latest comic in your News Feed:

advert
advert

We have an awesome newsletter with 5,103 subscribers!

Latest comic news
Merchandise news
Iceland's Demon Cat
and more!



 
411 Comments:
 
sort by: direction:
12 months ago #9395293        
2

0

 

Ohh yeah, the story of Lili Elbe. Born a man as Einar Mogens Wegener, he was already married to an woman, she encouraged him to dress as woman and then he started transitioning seriously to female body and they started living as a lesbian couple. Denmark has always been so progressive in so many issues, including Hans Christian Andersen's homosexuality and his rather public love relationship to a male ballet dancer. Lili's story recently was adapted to a novel by an American author, and now the book is being adapted to the theaters starring British actor Eddie Redmayne (the guy who won an Oscar from playing Stephan Hawking) and a Swedish actress called Alicia Vikander. As a transgender myself I can't wait to watch this film! (although maybe I might have to watch it on Netflix, I think it's going to have a limited released only in the United States).

show replies




Amartni

30 F
2 months ago #9491070        
1

0

 

Denmark is a party boi, lol.



IsaIna

14 F
4 days ago #9506443        
0

0

 

Am I the only one, who thinks that the first two pictures are better than the rest of this comic? "Yeah, eat my cookies, Norway, it is ok, even if you ruin them with your fish." Next picture: Norway eats his cookie with a fish...



4 months ago #9473130        
0

0

 

Well now that this is starting up will someone please smack Denmark and teach him to behave himself.



4 months ago #9467334        
0

0

 

Well I can't be mad at Norway. Or Denmark. Boobs are awesome!



5 months ago #9459027        
0

0

 

Norway is totally honking them LOLS!



5 months ago #9456459        
0

0

 

HA HA HA



7 months ago #9439831        
0

0

 

Skål to you based Denmark.



Rebekka

16 F
8 months ago #9422893        
0

0

 

Omg this comic series are epic :D



Giraffe

14 O
10 months ago #9413421        
0

0

 

Yay Denmark!

Of course Sweden hates them. We all know boobs aren't his thing...



Add comment: Please Sign in or create an accout to comment.

View all 411 comments